Navigatie

Verwerking, betaling, verzending en retouren


Elk sieraad wordt op maat- en met de hand gemaakt voor de klant.
Dit is hèt kenmerk van SoLilly, echter is dit ook arbeidsintensiever werk wat tijd in beslag neemt.

Daarom hanteren wij voor de niet moedermelk, as- en haarlokjes sieraden een verwerkingstijd van 3 tot 10 werkdagen na overeenkomst van het te maken sieraad totdat het sieraad aangeboden wordt aan TNT/Post NL, mits anders wordt vermeld op de homepage en/of onze SoLilly Facebookpagina.
De verwerkingstijd voor de moedermelk, as- en haarlokjessieraden staan vermeld op de daarvoor genoemde pagina.

Binnen Papendrecht berekenen wij geen verzendkosten, wij bezorgen de sieraden persoonlijk aan huis van de klant op twee vaste dagen, namelijk op een donderdag en vrijdag. Tijdens drukke tijden kan de bezorgdag afwijken, indien hier sprake van is, dan is dit terug te vinden op de homepage van deze webshop en op de Facebook pagina.
Indien er niemand thuis is, dan zal het pakketje door de brievenbus worden gedeponeerd van de klant.

Bij bestellingen met een waarde vanaf €49,95 worden de verzendkosten (brievenbuspost eigen risico van de klant) volledig vergoed door ons.
Buiten Papendrecht kan de klant ervoor kiezen om per brievenbuspost op eigen risico van de klant te laten verzenden voor € 3,50 per bestelling, een TNT/Post NL track and trace brievenbuspakketje van €4,95  of er kan worden gekozen voor pakketpost € 7,95 per bestelling.
Indien de bestelling zwaarder is dan 2 kg (brievenbuspost) dan komen deze pakketkosten op rekening van SoLilly.
Buiten Nederland handteren wij andere verzendkosten- en methodes. Indien er binnen Europa wordt gekozen voor brievenbuspost dan is dit risico van aankomst van het pakketje ook geheel op risico van de klant.
Alle aankomst van brievenbuspakketjes en pakketpost is op risico van SoLilly.
De verzendkosten worden altijd doorberekend aan de klant tot een bedrag van €49,95.

Indien op werkdagen de brievenbuspost voor 17:00 uur wordt aangeboden bij TNT/Post NL, dan zal het pakketje in de hoogst waarschijnlijkheid de volgende dag (uitzondering van zondag, maandag en feestdagen) aangeboden worden bij de klant. Dit geld ook indien het pakketje een grotere bestelling pakketpost betreft.

Wanneer de klant als verzendwijze brievenbuspost eigen risico kiest, is SoLilly na het aanbieden van dit pakketje bij TNT/Post NL niet verantwoordelijk voor het zoek raken of enige defecten aan dit pakketje t.g.v. deze gekozen verzendwijze.

Het is niet mogelijk om bestellingen thuis bij mij af te halen.

 Betaling Afterpay
Indien de betaling via Afterpay geschiedt komt er tussen Afterpay en de Wederpartij een Overeenkomst tot stand. In dit geval zijn de betaalvoorwaarden van de Afterpay van toepassing. De Algemene voorwaarden van SoLilly zijn tevens van toepassing.
Deze betaalmethode wordt aangeboden om de Wederpartij meer financiële betaalruimte te bieden, betaaltermijn van Afterpay is twee tot vier weken na het plaatsen van de order. Bij gepersonaliseerde sieraden heeft de Wederpartij geen recht deze wijze van betaling uit te stellen nadien het gepersonaliseerde sieraad is geleverd.
De Wederpartij dient te allen tijde bij deze betaalwijze alleen de betaling naar Afterpay te betalen. De betaling dienst nooit direct naar SoLilly overgemaakt te worden.
Nadat de Wederpartij een bestelling heeft geplaatst en heeft gekozen voor betaalmethode Afterpay, dan ontvangt de Wederpartij binnen 2 weken een digitale betaallink of acceptgiro van Afterpay. Indien de Wederpartij deze niet heeft ontvangen, wordt geadviseerd de spam mailbox na te kijken of eventueel zelf contact op te nemen met Afterpay zelf. SoLilly kan hierin niet bemiddelen.
SoLilly is niet aansprakelijk voor eventuele geschillen en/of conflicten die tussen Afterpay en de Wederpartij ontstaan. SoLilly is niet gepositioneerd om bemiddeling tussen Wederpartij en Afterpay te realiseren, betaalconflicten met met het betaalmiddel Afterpay dient te allen tijde door de Wederpartij zelf met Afterpay opgenomen te worden.

Het is enkel en alleen mogelijk om een artikel in de originele verpakking te retoureren naar SoLilly mits hierover persoonlijk- en wederzijds contact is geweest en indien er geen sprake is van een gepersonaliseerd sieraad.
Colliers en jasseron kunnen om hygiënische redenen niet geruild worden of retour genomen worden (naast dat het meestal een gepersonaliseerd item betreft en deze sowieso niet geretourneerd kunnen worden).



Zodra de bestelling verzonden is, dan zal de klant hierover geïnformeerd worden.


Een spoedbestelling? Neem even contact met mij op en dan kunnen we de eventuele mogelijkheden bespreken, houdt bij een spoedbestelling wel rekening met mogelijk een hoger tarief.

 


 

© 2015 - 2018 SoLilly | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.