Hieronder zijn de actuele levertijden te vinden:
 

S.V.P. DEZE PAGINA ENKEL IN DESKTOP PAGINA BEKIJKEN INDIEN JE GEEN GOED SCHEMATISCHE WEERGAVE ZIET VAN DE LEVERTIJD OVERZICHTEN
(HET KANTELEN VAN JOUW TELEFOON/TABLET SCHERM KAN OOK HELPEN).


Let op, ik ben een zzp'er, ik heb een groot atelier aan huis en ik kan mijn gezin en mijn werk in deze goed combineren. Dat betekent dat ik geen vaste werkdagen en werktijden heb. Ik werk vaak ook in het weekend of in de avonden tot laat. Orders kunnen dus op alle dagen van de week verzonden worden door mij, als er ergens een week nummer vermeld wordt bij een zending, dan zou ik ook feitelijk op een zaterdag of zondag(avond) kunnen verzenden. Ik ben flexibel i.c.m. ons gezin.

 

Een ieder welke een DNA of ander gepersonaliseerd product besteld op de webshop van SoLilly is verplicht onderstaande informatie goed door te nemen en zelfstandig ook deze actuele levertijden pagina met regelmaat te raadplegen. Het is veel informatie wat erbij komt kijken, maar weet dat je dan ook een kostbaar en emotioneel (beladen) product hebt besteld welke geheel-en speciaal voor jou met de hand wordt gemaakt door mij.
 

De actuele levertijden op deze pagina zijn indicatief en kunnen te allen tijde (indien noodzakelijk) door mij aangepast worden.
Onderstaande levertijden zijn gebaseerd op de wettelijk gestelde levertijden die je hier kunt vinden.

Voor meer informatie of zekerheden zie de algemene voorwaarden, artikel 12 en 13.

 

/// Wens je aanvullende informatie over de DNA artikelen en/of vragen over de levertermijnen van SoLilly of over de houdbaarheid van moedermelk en het aanleveren ervan? Klik dan hier. ///

 

Datum van de laatste update van deze pagina: 24-06-2025
De informatie op deze pagina wordt direct ge-updated wanneer noodzakelijk en wordt altijd naar eer en weten nagestreeft. Indien er geen recente update is geweest, dan kan je ervanuit gaan dat er niets gewijzigd is en je onderstaande levertijden aan dient te houden.

 

🔴 23 juni 2025 – Belangrijke mededeling voor lopende bestellingen

Lieve klant,

Omdat ik altijd open en eerlijk met jullie wil communiceren, voel ik de verantwoordelijkheid om mijn extreme vertragingen toe te lichten. Jullie hebben recht op een verklaring.

Halverwege mei, rond mijn verzendweek voor zending 10 en 1, stond mijn wereld even stil. Vanuit het niets werd ik intensieve mantelzorger voor een close dierbare die me ontzettend na staat. Zij is op 2 juni in mijn bijzijn overleden. Daarna volgde voor mij de organisatie van haar uitvaart, het ontruimen van haar huisje en het regelen van haar administratie. Dat waren emotioneel zware en tijdrovende weken waarin ik nauwelijks ruimte vond om alles een plek te geven, laat staan om mijn werk voort te zetten.

Vanaf 19 mei heb ik daarom slechts beperkt kunnen werken. In de weinige momenten dat ik niet aan het zorgen was, heb ik geprobeerd om toch wat werk te verrichten – met name op het gebied van gieten – maar dat was helaas niet voldoende om ook te kunnen uitleveren. Zelfs bestellingen waarvoor al een verzendbevestiging was gestuurd, zijn tot mijn grote spijt nog niet verzonden. Mijn oprechte excuses hiervoor. Jullie engelengeduld raakt me diep, en daarvoor ben ik jullie intens dankbaar.

De situatie waarin ik zat was er één van pure onmacht. Voor het eerst in de 10 jaar dat SoLilly bestaat, ben ik daarom genoodzaakt gebruik te maken van artikel 13 uit mijn algemene voorwaarden. Deze bepaling biedt een maximale verlenging van 4 maanden bovenop de actieve levertijd, vanaf het moment van bestellen. Dit geldt uitsluitend voor zendingen 10, 1 en 2. Zending 3 zal slechts licht vertraagd zijn.

De verzending van kits en ontvangstbevestigingen verloopt nu volgens het onderstaande schema.

Op dit moment van het typen van dit bericht begint mijn leven weer wat rustiger te worden. Aan het einde van deze week vindt de sleuteloverdracht van het appartement van mijn overleden dierbare plaats, en kan ik mijn werk weer stapsgewijs oppakken.

Veel klanten waren (of zijn) al op de hoogte van mijn persoonlijke situatie. De talloze liefdevolle berichten en steunbetuigingen die ik heb ontvangen, betekenen enorm veel voor mij. Dankjewel, uit het diepst van mijn hart. ♥️

Daarnaast ben ik druk bezig met het beantwoorden van e-mails, WhatsApp-berichten en Instagram DM’s. Ik werk deze berichten af van oud naar nieuw. Wil je me alsjeblieft geen nieuw bericht sturen als reactie op een eerdere conversatie? Dan schuift je bericht namelijk weer naar boven, en duurt mijn antwoord alleen maar langer, wat nog vervelender kan zijn voor jou.

Voor jou, als wachtende klant: dankjewel. Dankjewel voor je vertrouwen en jouw eindeloze geduld. Ik hoop dat deze uitleg wat helderheid geeft over het uitblijven van mijn reactie(s). Ik werk alleen, zonder personeel. Een lieve vriendin helpt soms waar ze kan, maar verder doe ik alles zelf. Weet dus dat ik keihard werk om de achterstand in te halen – het zit me enorm hoog.

Voor mijn nieuwe klanten: bedankt voor je bestelling. Door mijn afwezigheid op social media heb ik de afgelopen weken nauwelijks omzet kunnen draaien. Jouw aankoop en vertrouwen betekenen daarom des te meer.

Liefs,
Nikita

/// Hieronder kan de de 3 stappen vinden vanaf het moment dat je jouw DNA sieraad besteld hebt via de webshop van SoLilly.
Gelieve deze stappen goed door te lezen en in je op te nemen, zodat jij als klant exact weet- en zelfredzaam bent over wanneer je een e-mail of post van mij kan verwachten.
Let op! Deze 3 stappen zijn alleen geldig op DNA artikelen.
Voor overige artikelen mag je verder naar beneden scrollen naar:
"Niet gepersonaliseerde artikelen" en "
Overige maatwerk/gepersonaliseerde artikelen"///


Mijn advies voor een ieder is om bij elke levertijd rondom een DNA artikel een marge aan te houden van ongeveer 2 tot 3 kalenderdagen voor- of na onderstaande genoemde levertijden.

Stap 1:

Indicatie van de verzending van de moedermelk kits per post.

Let op: indien je enkel een haarlokas of een Cryo-embryo sieraad hebt besteld, dien je zelf het DNA naar mij op te sturen. Je ontvangt dan dus geen kit. 
De bijbehorende uitleg hiervan kan je hier vinden.

VERZEND WEEK VAN DE KITS:BIJZONDERHEDEN:
Week: 23VERTRAAGD NAAR WEEK 27, ZIE PERSOONLIJKE UITLEG HIERBOVEN.
Week: 30 
Week: 32Hierna pas weer na mijn zomervakantie (zie onderaan deze pagina).

 

Stap 2:

Indicatie wanneer de ontvangstbevestigingen van het
goed ontvangen DNA 
per e-mail worden verstuurd naar de klant.

Dit geldt. voor alle soorten DNA welke op welke wijze dan ook bij mijn adres worden bezorgd.
(Check e.v.t. jouw spam mailbox).

 
  
WANNEER JE EEN E-MAIL VAN MIJ KAN VERWACHTEN OVER HET GOED ONTVANGEN DNA AAN MIJN HUISADRES:BIJZONDERHEDEN:
Week: 23VERTRAAGD NAAR WEEK 27, ZIE PERSOONLIJKE UITLEG HIERBOVEN.
Week: 30 
Week: 32Hierna pas weer na mijn zomervakantie (zie onderaan deze pagina).
 

 


Stap 3:

Indicatie van de verzending van het eindproduct van het DNA (sieraad) zodra deze klaar is voor verzending naar de klant.

Houdt de DATUM aan van jouw eerder ontvangen e-mail over het REEDS goed ONTVANGEN DNA:

(De datum waneeer je mijn ontvangstbevestiging per e-mail hebt ontvangen. Check e.v.t. jouw spam).

Zending nummer:Mogelijke VERZEND
WEEK:
BIJZONDERHEDEN:
   

 

 Nr. 10 & Nr. 1 EXTREME VERTRAGING NAAR WEEK 26 EN BEGIN 27. OPRECHTE EXCUSES, ZIE PERSOONLIJKE UITLEG HIERBOVEN.
 Nr. 2 EXTREME VERTRAGING, WORDT WEEK 27 BEKEND GEMAAKT. ZIE PERSOONLIJKE UITLEG HIERBOVEN.
 Nr. 3 Wordt rond week 30 bekend gemaakt.

 

 

 

 

 

/// Wens je aanvullende informatie over de DNA artikelen en/of vragen over vastgestelde (wettelijke) levertermijnen of over de houdbaarheid van moedermelk en het aanleveren ervan?
Klik dan hier. ///

 

 

 

Niet gepersonaliseerde artikelen:
1 tot 2 WERKdagen.

 

 

Overige maatwerk/gepersonaliseerde artikelen:
1 tot 5 WERKdagen.

 

 


nb. Vakantiedagen, weekend en feestdagen zijn geen berekende werkdagen voor mijn agenda, aangezien ik een eenmanszaak heb en ik dan dus niet werk. Op deze actuele levertijden pagina staat er altijd vermeld of er momenteel sprake is van vakantie/vrije dagen. 

 

 

 

 

Per jaar neem ik 2 keer vakantie, de volgende data zijn gepland:

06-08-2025 t/m 06-09-2025 in deze weken werk ik wel, maar ben ik per e-mail, WhatsApp en per Instagram DM niet bereikbaar. Deze weken zullen er ook geen kits en ontvangstbevestigingen worden verstuurd.

20-12-2025 t/m 13-12-2025

 

© 2015 - 2025 SoLilly.nl | sitemap | rss